سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 67746
کل یادداشتها ها : 67
خبر مایه


نامردی کبیری [عمومی]         (قابل توجه امید جداری)

آقای مجتبی کبیری که مقلد صدا هست و آلبوم اولش هم با آلبوم دومش زمین تا آسمون فرق داره (از لحاظ تقلید) طی صحبت هایی بی اساس و واقعا مسخره مصاحبه ای با مجله ای به نام دیدار مطلبی را در مورد محسن چاوشی نوشته که از این قرار بوده:

ایشون نظر خودشون را در مورد آهنگ نفرین این گونه بیان کرده که ابن کار‌ کار خیلی ضعیفی هست. این آلبوم را وقتی توی اینترنت پخش شده بود همه به اسم مجتبی کبیری می شناختن.

(جواب ما به آقای کبیری: آقای کبیری تا کی می خواید خودتون را پشت دیگران مخفی کنید؟ )

درسته که ما هواداران محسن چاوشی به شما چیزی نمی گیم و شما هر کاری خواستید کردین و با اسم محسن چاوشی معروف شدین و پرو بال گرفتین ولی آقای کبیری لازم به ذکر هست که بهتون بگیم که شعر نفرین را خانم مریم حیدرزاده گفتن و خانم حیدرزاده کسی هستن که شعرای خودتون را میگن.

پس بنابراین فکر نمی کنیم که آهنگ از نظر شعر مشکلی داشته باشه چون اگه شعر بد بود خودتون با مریم حیدرزاده کار نمی کردین. آهنگاش هم که خود محسن ساخته و به دل تک تک آدمهای پیر و جوون نشست و باید این را هم بگیم که آهنگ را در رادیوهای خارجی مثل رادیو فردا روزی چند بار پخش می کنن و چند تا از سایتها هم نظرسنجی گذاشتن مثل .www.music.com  آقای کبیری اگه زحمت نمیشه و ناراحت نمیشید یه سری به این سایتها و وبلاگها بزنید تا خودتون ببینید که محسن چاوشی از شادمهر هم بیشتر طرفدار داره. و این نظرسنجی واسه خواننده های بزرگ بوده ولی نمیدوینم که چرا اسمی از شما توی این نظرسنجیا نبوده. ولی از یک چیز مطمئنیم که شما به هیچ وجه اندازه محسن چاوشی طرفدار ندارین. بعدش هم اگه کار ضعیفه شما چرا ناراحت میشید؟ خوب اگه کار ضعیف باشه که دیگه شما نباید در مورد کار ضعیف صحبتی بکنین.....                        قضاووت با شماست نظرتون چیه؟

 

 

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ